مزایای خرید قهوه خام
نوشته شده توسط : فدولا

کاهش خطر ابتلا به سرطان
به طور علمی ثابت شده است که قهوه خام، خطر ابتلا به انواع خاصی از سرطان مانند سرطان آندومتر، پروستات و پانکراس را کاهش می دهد. این خاصیت ضدسرطانی و ضد التهابی، به سطوح بالای آنتی اکسیدان موجود در دانه های بو داده نشده نسبت داده می شود؛ آنتی اکسیدان هایی که به خنثی کردن رادیکال های آزاد، قبل از اینکه آسیبی سلول های بدن وارد کنند، کمک می کنند.

 

کاهش میزان کلسترول خون
قهوه بو داده نشده همچنین از تشکیل پلاک و سایر رسوبات مضر در رگ های خونی و سایر اندام های اصلی مانند قلب و کبد جلوگیری می کند و در نتیجه، خطر ابتلا به بیماری های عروق کرونر را کاهش می دهد. همچنین به کاهش سطح کلسترول کمک می کند که برای کسانی که به دنبال کاهش فشار خون بالا هستند، بسیار مهم است.

 

درمان فشارخون بالا
سال هاست که ثابت شده است خرید قهوه خام و تهیه نوشیدنی از آن، تاثیر قابل توجه ای در درمان فشارخون بالا دارد. این در حالی است که مدت کوتاهی پس از مصرف قهوه، فشار خون برای حدود 30 دقیقه افزایش می یابد. این اثر، یک اثر حاد یا Acute بوده و اگر به طور منظم قهوه بنوشید، بدن شما به این اثر عادت می کند. پس از چندین هفته مصرف منطم قهوه، فشار خون شما پس از مصرف قهوه کاهش می یابد. در یک مطالعه کنترل شده با دارونما، افرادی که روزانه 140 میلی گرم اسید های کلروژنیک از طریق قهوه سبز مصرف می کردند، در پایان مطالعه در مقایسه با افرادی که فقط دارونما مصرف می کردند، فشار خون پایین تری داشتند.





:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 ارديبهشت 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: